ساعت بازی استقلال و نفت تهران | 22 دی 95 | هفته 16 شانزدهم لیگ برتر
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

ساعت بازی استقلال و نفت تهران,پخش زنده استقلال و نفت تهران 22 دی 95,زمان بازی فوتبال استقلال و نفت تهران, بازی استقلال و نفت تهران چه ساعتی است؟,پیش بازی بازی استقلال و نفت تهران,ترکیب بازی استقلال و

دانلود سریال پدر گواردیولا

ساعت بازی استقلال و نفت تهران,

پخش زنده استقلال و نفت تهران 22 دی 95,زمان بازی فوتبال استقلال و نفت تهران, بازی استقلال و نفت تهران چه ساعتی است؟,پیش بازی بازی استقلال و نفت تهران,ترکیب بازی استقلال و نفت تهران,ساعت بازی استقلال و نفت تهران 22 دی 95,نتیجه بازی استقلال و نفت تهران ,زمان برگزاری بازی استقلال و نفت تهران,فیلم بازی استقلال و نفت تهران,بازی استقلال و نفت تهران 95/10/22,ساعت مسابقه فوتبال استقلال و نفت تهران,استقلال,نفت تهران,استقلال و نفت تهران هفته 16 شانزدهم ,اخبار استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران, بازی استقلال و نفت تهران 22 دی 95,

ساعت بازی استقلال و نفت تهران | 22 دی 95 | هفته 16 شانزدهم لیگ برتر

زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی استقلال و نفت تهران هفته 16 لیگ برتر جام خلیج فارس

ساعت بازی استقلال و نفت تهران : 16:35

پخش زنده استقلال و نفت تهران: شبکه سه

پیش بازی استقلال و نفت تهران:استقلال نیم فصل دوم لیگ شانزدهم را با یک بازی حساس شروع می کند. علیرضا منصوریان در دور رفت نتوانست انتظارات را برآورده کند از جام حذفی کنار رفت، در لیگ هم در رده هفتم قرار گرفت، با این وجود کسب یک تساوی ارزشمند در آخرین بازی دور رفت در خانه سپاهان آن هم با تیمی جوان شده این امیدواری را برای او بوجود آورد که در دور برگشت استقلال را در جدول بالا بیاورد.

فاصله استقلال با چند تیم بالاتر از خودش بسیار کم است که یکی از آنها حریف فردای این تیم نفت تهران است. برد برابر نفت صعودی حداقل یک پله ای برای منصوریان خواهد داشت.

بازی فردا دو تیم بدون حاشیه هم نیست. دو تیم در ۳۰ آذر در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که نفت در یک بازی پرحاشیه در همین ورزشگاه تختی استقلال را حذف کرد. تنشی که بین علی دایی و استقلالی‌ها بوجود آمد همچنان ادامه دارد و باید دید فردا برخورد هواداران استقلال با سرمربی نفت چگونه خواهد بود.

هواداران استقلال به خاطر همان اتفاقات یک بازی از حضور در ورزشگاه محروم‌اند اما چون در بازی فردا نفت میزبان است می توانند در ورزشگاه حاضر باشند هرچند علی دایی گفته که با این موضوع مخالف است.

علی دایی هم فردا محروم است و نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. نفت در دور رفت تیم موفقی بود. با قرار گرفتن در رده پنجم به فکر کسب سهمیه آسیاست، در جام حذفی هم به فینال رسیده است. مطمئنا هر دو تیم فردا به دنبال برد هستند.

دو تیم نفت و استقلال در نقل و انتقالات زمستانی خیلی فعال نبودند. استقلال البته قصد داشت تغییراتی انجام دهد اما هنوز این تغییرات صورت نگرفته و تنها آرش افشین از تیم جدا شده است. استقلالی‌ها حتی هنوز بازیکنانی که منصوریان آنها را در فهرست مازاد قرار داده را هم در جمع خود دارند. یکی از بازیکنانی که منصوریان علاقه‌مند بود او را جذب کند ایمان مبعلی هافبک طراح نفت تهران است.

نکته مهم ترکیب استقلال در بازی فردا بازی کردن یا بازی نکردن مهدی رحمتی است. پس از همین بازی با نفت بود که رحمتی نیمکت نشین شد و در بازی با سپاهان از او استفاده نشد. در روزهای تعطیلی لیگ خبرهایی درباره قرار دادن رحمتی در فهرست خروج منتشر شد خبرهایی که هیچ وقت رسمی نشد. فردا مشخص می شود که رحمتی در برنامه های منصوریان جایی دارد یا خیر؟

دو تیم برای بازی فردا مصدوم‌هایی هم دارند که مشخص نیست به این بازی می رسند یا خیر؟ بختیار رحمانی و مگویان مصدومان منصوریان هستند و در جمع نفتی ها هم محمد قاضی مصدوم است. خبر خوب برای استقلالی‌ها آماده شدن محسن کریمی است.

به احتمال فراوان منصوریان در این بازی بسیار مهم مانند بازی با سپاهان تیمی جوان را روانه میدان می کند.

نتیجه بازی رفت: استقلال یک- نفت یک

محروم:

نفت تهران: محمد دانشگر- علی دایی (سرمربی)

آخرین نتایج در لیگ: نفت صفر- تراکتورسازی۲، سپاهان یک- استقلال یک.

جایگاه در جدول: نفت با ۲۳ امتیاز پنجم، استقلال با ۲۲ امتیاز هفتم.

پنج بازی آخر:

نفت: باخت، برد، مساوی، باخت، برد

استقلال: مساوی، برد، باخت، برد، مساوی

بهترین بازیکن:

نفت تهران: ایمان مبعلی، ۲،۷۹، سیزدهم

استقلال: امید ابراهیمی ،۲،۸۰،پانزدهم

بهترین گلزن:

نفت تهران: محمد قاضی (۷گل)

استقلال: کاوه رضایی (۵ گل)

تیم داوری: تورج حق وردی – محمدرضا منصوری – علی میرزابیگی – محمدحسین ترابیان – ناظر: حسین عسگری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی