دانلود فیلم من برات هستم Bharat Ane Nenu 2018 دوبله فارسی
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم من برات هستم Bharat Ane Nenu 2018 دوبله فارسی, دانلود دوبله فارسی فیلم Bharat Ane Nenu 2018, دانلود فیلم هندی Bharat Ane Nenu 2018 با لینک مستقیم

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود فیلم من برات هستم Bharat Ane Nenu 2018

بازدید : 3777 سه شنبه 02 مرداد 1397 : 8:42 نظرات (1)

دانلود فیلم من برات هستم Bharat Ane Nenu 2018

دانلود رایگان فیلم هندی Bharat Ane Nenu 2018 با کیفیت عالی

« کیفیت 1080p & 720p & 480p WEB-DL با زیرنویس چسبیده فارسی قرار گرفت »

دانلود فیلم من برات هستم Bharat Ane Nenu 2018

دانلود فیلم من برات هستم Bharat Ane Nenu 2018

نام فیلم: من برات هستم

ژانر: اکشن، درام

زبان: هندی

کارگردان: Siva Koratala

ستارگان: Mahesh Babu, Kiara Advani, Prakash Raj

محصول کشور: هند

سال انتشار: 2018

امتیاز: 8.4 از 10

مدت زمان: 173 دقیقه

خلاصه داستان: یک جوان جویای نام به دنبال قولی که به مادرش داده بود برای سر و سامان دادن به وضعیت آشفته دولت بعد از فراغت تحصیلی به زادگاهش یعنی هندوستان باز می گردد.

دانلود فیلم به صورت زبان اصلی:

دانلود با کیفیت 1080p WEB-DL - حجم 3.19 گیگابایت

لینک دانلود

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود با کیفیت 720p WEB-DL - حجم 1.70 گیگابایت

لینک دانلود

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود با کیفیت 480p WEB-DL - حجم 922 مگابایت

لینک دانلود

نسخه هاردساب با فرمت MP4، قابل پخش در همه دستگاه ها

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

توجه: زیرنویس فارسی به صورت چسبیده در داخل فیلم قرار داده شده است و در صورت عدم نمایش از زیرنویس قرار داده شده استفاده کنید. و نسخه دوبله فارسی فیلم بزودی افزوده خواهد شد.

دانلود زیرنویس فارسی

برای آگاهی از انتشار دوبله این فیلم و سایر فیلم و سریال های جدید عضو کانال تلگرامی ما شوید

کانال فیلم و سریال در تلگرام ganjdl@

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

کانال ما در پیام رسان سروش ganjdl@

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir در تاریخ 1401/11/10 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

باسلام و درود خدمت شما
نمیشه فیلم هندی پاتان رو هم بزارید ؟
پاسخ : سلام هنوز منتشر نشده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی