نتیجه و فیلم بازی پرسپولیس و الریان لیگ قهرمانان آسیا
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان قطر امروز 21 فروردین 96, خلاصه بازی پرسپولیس و الریان,فیلم گل های بازی پرسپولیس و الریان,پخش زنده بازی پرسپولیس و الریان,پرسپولیس و الریان,لیگ قهرمانان آسیا,پرسپولیس,الری

دانلود سریال پدر گواردیولا

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان قطر امروز 21 فروردین 96 + فیلم

بازدید : 1037 دوشنبه 21 فروردین 1396 : 15:07 نظرات (0)

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان قطر امروز 21 فروردین 96,

خلاصه بازی پرسپولیس و الریان,فیلم گل های بازی پرسپولیس و الریان,پخش زنده بازی پرسپولیس و الریان,پرسپولیس و الریان,لیگ قهرمانان آسیا,پرسپولیس,الریان,

پرسپولیس و الریان

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان قطر امروز دوشنبه 21 فروردین 96 از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به همراه فیلم خلاصه بازی در سایت گنج دانلود مشاهده کنید.

بازی پرسپولیس و الریان قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس با برد مقابل پیکان دو باخت قبلی‌اش دربرابر الریان قطر و صنعت نفت آبادان را فراموش کرد. قرمزها که از قهرمانی خود در لیگ کاملا مطمئن شدند حالا باید به وضعیت خود در آسیا سروسامان دهند.

وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی لیگ برتر ایران نیست. باخت سه-یک به الریان در دوحه، کمی کار قرمزها را سخت کرده است با این حال سرنوشت پرسپولیس کاملا در دستان خودش است. یک برد خانگی مقابل الریان در بازی فردای این تیم برابر این تیم قطری، پرسپولیس را بالاتر از الریان قرار می دهد.

پرسپولیس هر سه بازی قبلی خود را در خارج از تهران انجام داد اما در دور برگشت دو بازی در تهران و یک مسابقه هم در زمین بی طرف دارد و همین موضوع این امیدواری را ایجاد کرده است که قرمزها در دور برگشت بار خود را ببندند.

از آنجا که این احتمال وجود دارد در پایان مسابقات کار به بررسی نتایج تیم ها مقابل یکدیگر بکشد پرسپولیس باید در بازی با الریان برد با اختلاف دو گل را در دستور کار خود قرار دهد تا باخت بازی قبل را جبران کند.

مشکلی که پرسپولیس در آسیا داشته زیاد گل خوردن این تیم است. قرمزها در سه بازی لیگ قهرمانان ۶ بار دروازه شان باز شده است؛ هر بازی دو گل خورده. این در حالی است که در لیگ ایران در ۲۶ بازی تنها ۱۰ گل دریافت کرده است. برانکو ایوانکوویچ باید تدابیری در نظر بگیرد که حداقل تیمش در بازی فردا گل نخورد.

بازی فردا اولین دیدار آسیایی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است و انتظار می رود استقبال بسیار خوبی از این بازی شود. به ویژه اینکه قرمزها می توانند سر دادن سرود قهرمانی را هم تمرین کنند.

در گروه D الهلال دیگر مدعی اصلی است، پرسپولیس اگر می خواهد از این گروه سخت صعود کند باید فردا قهرمان فصل قبل لیگ قطر را شکست دهد و به فکر صعود به همراه الهلال باشد.

سومین مصاف با تاباتا

الریان فصل گذشته موفق شد پس از ۱۱ سال قهرمان لیگ قطر شود. این تیم البته این فصل در رده سوم قرار دارد و تیم قدرتمند فصل گذشته نیست. الریان پس از برد در بازی رفت، در دو بازی خود در لیگ قطر تنها یک امتیاز کسب کرده است و تیمی است که می توان آنرا شکست داد.

نتیجه نهایی : پرسپولیس ؟ - الریان ؟

خلاصه بازی بزودی در سایت قرار خواهد گرفت...

نتیجه و فیلم بازی پرسپولیس و الریان لیگ قهرمانان آسیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی