دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم, دانلود رایگان فیلم من از سپیده صبح بیزارم, دانلود فیلم سینمایی من از سپیده صبح بیزارم با لینک مستقیم

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم

بازدید : 825 سه شنبه 16 مهر 1398 : 8:10 نظرات (0)

دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم

دانلود فیلم سینمایی من از سپیده صبح بیزارم با کیفیت 1080p BluRay

« لینک دانلود قرار گرفت »

دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم

دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم

ژانر: اجتماعی، درام، خانوادگی

سال تولید: 1391

سال انتشار: 1398

کارگردان: علی کریم

بازیگران: بابک کریمی، امیر عزیزی، حسین اسکندری، محمد احمدی، مسعود ظریف، مسعود سلیمانی، علیرضا علویان و…

خلاصه داستان: امیر دستیار کارگردان به همراه کارگردان بابک سپهری به سمت لوکیشن فیلمبرداری می‌روند. در مسیر رسیدن به لوکیشن فیلمبرداری کارگردان متوجه می‌شود که دستیارش حال مساعدی ندارد و انگار چیزی را از او پنهان می‌کند…

[نسخه 1080p BluRay با حجم 5.63 گیگابایت – 7.000 تومان]

[نسخه 1080p HQ با حجم 2.80 گیگابایت – 6.000 تومان]

[نسخه 1080p با حجم 2.04 گیگابایت – 5.000 تومان]

[نسخه 720p با حجم 1.12 گیگابایت – 4.500 تومان]

[نسخه 480p با حجم 732 مگابایت – 4.000 تومان]

برای آگاهی از زمان انتشار و دانلود سایر فیلم ها عضو کانال تلگرامی و سروش ما شوید

[برای عضویت در کانال تلگرام اینجا کلیک کنید ganjdl@]

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

[برای عضویت در کانال سروش اینجا کلیک کنید ganjdl@]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی