دانلود آهنگ رفت از مسعود صادقلو و مهدی حسینی
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ رفت از مسعود صادقلو و مهدی حسینی,دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت,دانلود تمام آهنگ های مسعود صادقلو,Masoud Sadeghloo,Raft,دانلود آهنگ رفت مسعود صادقلو و مهدی حسینی,مسعود

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت

بازدید : 1192 شنبه 23 اردیبهشت 1396 : 22:05 نظرات (0)

دانلود آهنگ رفت از مسعود صادقلو و مهدی حسینی,

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت,دانلود تمام آهنگ های مسعود صادقلو,Masoud Sadeghloo,Raft,دانلود آهنگ رفت مسعود صادقلو و مهدی حسینی,مسعود صادقلو,مهدی حسینی,رفت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,

دانلود آهنگ رفت از مسعود صادقلو و مهدی حسینی

دانلود آهنگ رفت از مسعود صادقلو و مهدی حسینی

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

متن آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت:

رفت دل من رفت مگه از دست نگاهت میشه در رفت

هست یه نفر هست که میترسه تو رو آخر بده از دست

بارون با تو آروم دل دیوونه بگو می مونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

دوست دارم یه کمی درکم کنی یهو ول نکنی ترکم کنی

آخه من عاشق چشماتم ای کاش واسم ناز کم کنی

تو شدی نیمه ی گمشدم وسط عشق تو گم شدم

دوست دارم بمونی واسه من همیشه از وقتی دیدمت هول شدم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

عشق یعنی چشمات یعنی حسی که نگاه تو به قلبم داد

ای همه دنیام اون نگاه تو آخه بد کاری دستم داد

بارون با تو آروم دل دیوونه بگو میمونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.0 مگابایت]         [دانلود با کیفیت 320 با حجم 6.0 مگابایت]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی