دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خوشبختی | گنج دانلود
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ خوشبختی از بهنام صفوی,دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خوشبختی,جدیدترین آهنگ بهنام صفوی,دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی, دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خوشبختی دانلود موزیک با لینک مستقی

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خوشبختی

بازدید : 643 دوشنبه 08 خرداد 1396 : 19:09 نظرات (0)

دانلود آهنگ خوشبختی از بهنام صفوی,

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خوشبختی,جدیدترین آهنگ بهنام صفوی,دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی,

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خوشبختی

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خوشبختی

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 4.2 مگابایت]         [دانلود با کیفیت 320 با حجم 8.2 مگابایت]

متن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خوشبختی:

تو بهترین حسی تا همیشه با لبخندت دنیا زیبا میشه
تو یادم دادی عاشق تنها نیست ثابت کردی خوشبختی رویا نیست
ماه از تو چشمای تو میتابه چشماتو میبندی شب میخوابه
من هر شب با فکر تو بیدارم با تمومه قلبم دوست دارم
وقتی قلبم از دنیا میگیره دستای تو دستامو میگیره
وقتی تو اینجایی دلتنگی یادم میره
لحظه به لحظه کنارم بودی رویاهامو با تو باور کردم
با چشمای بسته حرفاتو باور کردم
وقتی قلبم از دنیا میگیره دستای تو دستامو میگیره
وقتی تو اینجایی دلتنگی یادم میره
لحظه به لحظه کنارم بودی رویاهامو با تو باور کردم
با چشمای بسته حرفاتو باور کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی