دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام معشوقه
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام معشوقه,دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام معشوقه,جدیدترین آهنگ پازل باند و حمید هیراد, دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام معشوقه دانلود موزیک با

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام معشوقه

بازدید : 982 سه شنبه 27 تیر 1396 : 22:59 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام معشوقه,

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام معشوقه,جدیدترین آهنگ پازل باند و حمید هیراد,

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام معشوقه

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام معشوقه

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 320 با حجم 6.90 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.00 مگابایت]

متن آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام معشوقه :

چشم تو خواب میرود یا که تو ناز میکنی

هم نظری هم خبری هم قرمان را قمری هم شکر اندر شکر اندر شکر اندر شکری

تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

یار من دل شیدای منو بگیر ببر آسمون یار من دل مجنون منو کنار لیلی نشون

یار من دل شیدای منو بگیر ببر آسمون یار من دل مجنون منو کنار لیلی نشون

تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی