دانلود آهنگ تیتراژ برنامه وقتشه از فریدون آسرایی
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه وقتشه از فریدون آسرایی,دانلود تیتراژ برنامه وقتشه ,دانلود آهنگ وقتشه با صدای فریدون آسرایی,دانلود آهنگ وقتشه فریدون آسرایی, دانلود آهنگ تیتراژ برنامه وقتشه از فریدون آسرای

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه وقتشه از فریدون آسرایی

بازدید : 949 دوشنبه 16 مرداد 1396 : 14:21 نظرات (0)

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه وقتشه از فریدون آسرایی,

دانلود تیتراژ برنامه وقتشه ,دانلود آهنگ وقتشه با صدای فریدون آسرایی,دانلود آهنگ وقتشه فریدون آسرایی,

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه وقتشه از فریدون آسرایی

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه وقتشه از فریدون آسرایی

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 320 با حجم 7.20 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 2.90 مگابایت]

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام وقتشه :

آره حبسم تا زنده ام تو قلب ساده و صاف تو
دیگه جز من که عاشقم هیشکی نباشه اطراف تو
خودم تنها جای دنیا مث نفس تورو میخوام
تا وقتی که تو این سینه یه قلبی هست تورو میخوام
دلم گیره بری میره همه هوش و حواس من نباشی تو چی میمونه واسه من
اون با من که کم نشه یه تار موی تو اون با من برآورده شه آرزوی تو
اون با من نه هیچی کم نمیذارم برات نه نه
اون با من که کم نشه یه تار موی تو اون با من برآورده شه آرزوی تو
اون با من نه هیچی کم نمیذارم برات نه نه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام وقتشه

♫♫♫♫♫♫
مثل ماه رسیدی شب تارمو عین روز کردی چجوری تو قلب سخت من نفوذ کردی
تو عمرم شبیه تو کسی رو من ندیدم
کی طاقت میاورد منو یه دندگیمو نگاهت عوض کرد تموم زندگیمو
تو عمرم کسی رو شبیه تو ندیدم ندیدم
اون با من که کم نشه یه تار موی تو اون با من برآورده شه آرزوی تو
اون با من نه هیچی کم نمیذارم برات نه نه
اون با من که کم نشه یه تار موی تو اون با من برآورده شه آرزوی تو
اون با من نه هیچی کم نمیذارم برات نه نه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی