دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشقانه
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام عاشقانه,دانلود آهنگ عاشقانه از حامد همایون,جدیدترین آهنگ حامد همایون, دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشقانه دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشقانه

بازدید : 985 یکشنبه 29 مرداد 1396 : 21:52 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام عاشقانه,

دانلود آهنگ عاشقانه از حامد همایون,جدیدترین آهنگ حامد همایون,

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشقانه

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشقانه

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 320 با حجم 6.60 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 2.70 مگابایت]

متن آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشقانه :

یه خیابون دوتا عاشق یه هوای شاعرانه ی قشنگو
نم بارون بزنه شلق شلق رو گونه هامون
بپیچه تو گوش کوچه خنده هامون
برسه به گوش آسمون صدامون
چه قشنگه که بگیری دستمو نگام کنی و
یهویی یواشکی صدام کنی و
نفس بشی و من برات بمیرم
بپرم دوباره دستاتو بگیرم بگم عاشق توام عزیزترینم
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو میگی فقط با تو قشنگه دنیا
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشقانه

♫♫♫♫♫♫
چشات مست و لبات خندون دلت پاکه مث بارون
ببین لیلی کنار تو چه آرومه دل مجنون
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو میگی فقط با تو قشنگه دنیا
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو میگی فقط با تو قشنگه دنیا
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی