دانلود آهنگ تیتراژ برنامه باغ ملی از بهنام بانی | گنج دانلود
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه باغ ملی از بهنام بانی دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام وای دل بی قرارم دانلود آهنگ تیتراژ برنامه باغ ملی از بهنام بانی دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه باغ ملی از بهنام بانی

بازدید : 1661 پنجشنبه 09 شهریور 1396 : 22:22 نظرات (0)

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه باغ ملی از بهنام بانی

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام وای دل بی قرارم

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه باغ ملی از بهنام بانی

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه باغ ملی از بهنام بانی

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 320 با حجم 5.60 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 2.80 مگابایت]

متن آهنگ جدید بهنام بانی به نام وای دل بی قرارم :

دو سه روزه دلم یه حال خوبی داره تورو دیدن چقد رو من اثر میذاره
دو سه روزه عجیب چشام همش دنبال توئه کاره توئه
دو سه روزه بهت حواسم هرجا پرته دو سه روزه عجیبه دلم هواتو کرده
داره تو قلب من چی میشه اینا کاره توئه کاره توئه
وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم
وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام بانی به نام وای دل بی قرارم

♫♫♫♫♫♫
دل و دلدار تویی غم و غمخوار منم به خدا یار تویی دل بیمار منم
دل و دلدار تویی غم و غمخوار منم به خدا یار تویی دل بیمار منم
وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم
وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی