دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت | گنج دانلود
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت,دانلود آهنگ کاش ندیده بودمت از محسن چاوشی,جدیدترین آهنگ محسن چاوشی, دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت دانلود موزیک با لینک مستقی

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت

بازدید : 1647 دوشنبه 13 شهریور 1396 : 11:49 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت,

دانلود آهنگ کاش ندیده بودمت از محسن چاوشی,جدیدترین آهنگ محسن چاوشی,

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 320 با حجم 12.1 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 4.90 مگابایت]

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت :

چه شبا پنجره رو بستم تا عطر یادت نره از خونه ی من
چه شبا که یاد تو بارون شد تا سرازیر شه از گونه ی من
چه شبا که با خودم جنگیدم بلکه سرنوشتمو عوض کنم
عشق با من متولد شده بود نمیشد سرشتمو عوض کنم
کاش مهرت به دلم نمینشست تا که مبتلای پاییز نشم
عشق من کاش ندیده بودمت تا با تنهایی گلاویز نشم
کاش ای کاش کنارم بودی تا ببینی که چقدر دلتنگم
تا ببینی که دارم به خاطرت با گذشته ی خودم میجنگم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن چاوشی به نام کاش ندیده بودمت

♫♫♫♫♫♫
حتی تا تلخترین لحظه ها هیشکی اندازه ی تو شیرین نیست
حتی تو شادترین لحظه ها هیچکی اندازه من غمگین نیست
بغض مثل رود راهی میشه و توی دریای گلو میریزه
بین ما سنگ ترین دیواره اما عاقبت فرو میریزه
کاش مهرت به دلم نمینشست تا که مبتلای پاییز نشم
عشق من کاش ندیده بودمت تا با تنهایی گلاویز نشم
کاش ای کاش کنارم بودی تا ببینی که چقدر دلتنگم
تا ببینی که دارم به خاطرت با گذشته ی خودم میجنگم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی