دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودت بگو | گنج دانلود
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ خودت بگو از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودت بگو,جدیدترین آهنگ میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی, دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودت بگو دانلود م

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودت بگو

بازدید : 604 شنبه 20 خرداد 1396 : 11:18 نظرات (0)

دانلود آهنگ خودت بگو از میثم ابراهیمی,

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودت بگو,جدیدترین آهنگ میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی,

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودت بگو

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودت بگو

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 320 با حجم 7.10 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.50 مگابایت]

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودت بگو:

تو یه حس عمیقی با دردام رفیقی هنوزم

من یه شمعم که می خوام همش با خیالت بسوزم

تو یه عمره غریبی تو این شهر بی عشق صد رنگ

من سکوت میکنم بی تو با خاطراتت چه دلتنگ

خودت بگو با کی درد و دل کنم میون این غریبه ها

خودت بگو جز تو کی شده دلیل بغض و زخم این صدام

خودت بگو خودت بگو

خودت بگو بی عشقت چجوری میشه لحظه را ادامه داد

خودت بگو بغیر از دیدنت چی مونده که حالا دلم بخواد

خودت بگو خودت بگو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی